Eveet, hepimizin küçük sırları vardır diye düşünüyorum. Ben en küçüğüyle başlıyorum 🤓 tam 9 yıl önce bir mağazanın 5-10₺’ye sattığı indirim sepetinden bir külot aldım… Bakınca Sex and The City’de Carrie’nin anlam veremediğimiz erkek donu gibi ama tam olarak öyle değil 😂 yumuşacık bir yapısı, 9 yılda hiç değişmeyen bir elastikiyeti var 🤤 Regl günlerimde onu giymeyi çok seviyorum çünkü popomu öyle sarıyor ki, pedim milim oynamıyor. Ee, yıkanmaktan haliyle rengi soldu. Artık tam siyah değil ama onu yine de çok seviyorum. Bir daha da onun gibisine denk gelmedim 😔 başına bi şey gelirse ne yaparım 😱 Çirkin olduğu için eşimin üzerimde görmesini istemiyorum. 9 yıldır aynı külodu giydiğimi arkadaşlarımla da paylaşmak istemedim, haliyle farkında olmadan bir sır yarattım: Canım külodum 👙
Hadi, şimdi sıra sizde 🙆🏻♀️