simonedebeauvoir
Sanki bu postla senin kara kutunu açmışım gibi hissediyorum 😂 hadi bozmanı anladım ama yedek anahtarı niye vermiyorsun? 😅
Bir de o çirkin asker atletlerini ben de attım, askerlik anısı diye saklıyordu. Hatta atmadım, doldurdum poşete H&M’ye götürüp geri dönüşüme koydum. %15 indirim kazandım 😂😂😂