melebek simonedebeauvoir Ele bi rehet, ele bi hoş ki… 😂 sokaklambasi ve sana üzerimdeyken fotoğraf atayım 🤪🤪🤪
Cicekliperde melebek böyle bir südyenim var . Hala onun gibisini bulamadım. Kaç kez makinede yıkandı. Hala ilk günkü gibi. Sadece rengi değişti işte 😂😂
melebek Cicekliperde Ohhhh beee benim gibisini buldum, linçlemişlerdi başta. Hadi şimdi gelsinler!!! 😂 benim külot da öyle işte, sadece rengi soldu. Olsun, öyle de güzel 🤍😂
meleksen1 meleksen1 Bu arada (bizde) -de ayrı yazılmaz yanlış yazmışım kendime sinir oldum suan farkedince hfjfjfn @melebek
melebek meleksen1 Ben bir baskı sebebi miyim, öyleysem olmasın. Değilse ne güzel, ben dikkat eden görünce çok mutlu oluyorum. Gel, sarılalım 🫂
meleksen1 melebek Senin ablan benim 😂 Ben de ablamınkileri giyerdim gizli gizli ama beden olarak aynıydık, bu arada kıyafetlerimin genişlemesi en sevmediğim şeydir😂
melebek meleksen1 Ya aynı beden olsak ben de sıkıntı yapmam. Her şeyimi genişletirdi ya her şeyimi. Ben voleybol oynuyordum, anı diye ilk taytımı kaldırmıştım. Sen kalk, bi gün onu bile giy… neyse, daha fazla hatırlarsam ona saracağım 😂
meleksen1 simonedebeauvoir Aynen ve kayıyor da zaten ya da bana öyle geliyo psikolojik, hiç rahat değil. Regl olmayı sevmiyorum😭 Gerçi kim sever ki 🫤
Cicekliperde melebek ya bi südyenin süngeri bile ezilmez mi? Tam destekli üstelik. Keşke on tane alsaydım ahdhsjsj. Aman 🤦🏼♀️ boşver milleti
meleksen1 melebek Yok kuzum ya normalde çok takıntılıyımdır böyle şeylere, hiç hoşlanmıyorum. O kadar dikkat ediyorum ki arada fazla kaçıyor sanırım 😂😂 Geldimmm 🫂
meleksen1 melebek Ahahaha çok haklısın ya, sen evlenince rahatlamışsın gerçekten. O kupa bardak başkasına verilmeyi haketmiş 😂😂
melebek meleksen1 Benim bi müdürüm vardı, hangisinin ayrı yazılacağını bilmediği için hem bulunma halini hem de bağlaç olanı ayrı yazıp işin içinden çıktığını sanıyordu 😂
Sokaklambasi melebek Abla diyince aklima baska kucuk sirrim geldi 🤡 Ablam kiyafet alisverisi yaparken bu nasıl diye sordugunda once kendi ustumde dusunurdum. Bu bana gider mi, gitmez mi diye. Ona gore guzel ya da degil derdim asgshsjsjsk😝