sesizh 4 yıllık evlilikte kac kere konusmusumdur ama adam bunu normal görüyor, yoruluyorum kafam dolu diyor ama bende aynı aksama kadar evde cocukla tek basıma yım hiç oturamıyorum mesela kızım uyuyana kadar ama o cok yoruluyomus normalmiş yani, evde. İşe işten eve telefonuna felan bakarım yani hayatında baska hiç kimse olmadıgına eminim karakteri bu herhalde