xdzdxdx Anonim-27 ayyy çok üzücü bi durum ben eşime zorla bitirtiyorum az daha diye diye bitiriyor beni halsiz düşüyorum 😂
Anonim-27 Biyiklim alın canım Vala tiksiniyorum yapamıyorum de kandır kocanı klima olursa daha iyi yaparız şöyle hoşuma gider falan de
DtMom eeeyaniii yok kız faydası var, biz yazın aşırı sıcak olduğunda açıp onla uyuyoruz sabaha kadar mesela, etkisi çok
eeeyaniii DtMom biz de kullanıyorduk valla sıcak hava üflemekten başka yaptığı yok. Gerçi hatay şartlarında ne kadar soğutabilirse 😂