İlk doğumumda 25. Gün kanamam akıntım vs bitmişti kendimi de iyi hissediyordum birlikte olmuştuk prezervatifle bir sorun olmamıştı şimdi 2. De daha çabuk ayaklandım kanamam akıntım vs bitti bugün 14. Gün dikişlerim falanda iyi ağrım yok hiç hamileliğimin de son 2 ayı birlikte olmamıştık çok istiyorum ama lohusayken birlikte olan var mı ne zaman yaptınız