melcan Tartışmaya açık olabilir ama okuduğum postlar üzerinden konuşmak gerekirse, herkes sevgililik döneminde seks hayatına başlamıyor. Bu sebeple de birşeyleri görmemeleri eşlerinde çok normal. Ben karşı değilim evlilik öncesi cinsel hayata ama kendi hayatında evlilik öncesi bunu uygun görmeyenler de var.
Bu sebeple bence yargılamadan , uzaylı gibi bakmadan bakılmalı.
Bilmediği veya tek olup olmadığıyla alakalı insanlar arayışta, bazı durumlar tuhaf gerçekten bende şaşırıyorum ama bazı durumlara da çözüm olmuyor.