laluna_ çoğu zaman ilişkiyi ben başlatıyorum ama sinirli küs olduğumda gelip zorla sevişmek istiyor bende hayır diyemiyorum sonra teşekkür ediyor gönlümü alana kadar trip atmak istiyorum ama onu da yapamıyorum siz nasıl hayır diyosunuz var mı taktiği falan
melisim laluna_ Ben diyorum kuklası değilim sonuçta o beni kızdıracak sonra hiç bişey olmamış gibi koynuma girecek yaptığı herşey unutulup hiç bişey olmamış gibi davranıcam mümkün değil gerekirse evi yakarım yinede beraber olmam. Hatta geçmiştende sinirlendiğim şeyleri dile getiriyorum ki hırsım iyice artsın sonra oda çok sinirleniyo sonra bizim evde şenlik var Cennet Mahallesine dönüyoruz 🤣🤣 Gerekirse 2 ay trip atarım asla taviz vermem . .
yanik_sevda laluna_ ben azdigim zaman ben başlatıyorum bı gün beni kırdı sinir etti bi hafta boyunca yanaşmadım gece bı şey bana dokunuyor sonra öpmeye başladı başladı bitti yine de ben konuşmadım hayır dedikçe istemedikce yok geliyor o süreçte 2 hafta oldu yapmadık sonra durmadı
TombulHatun laluna_ kırgınsam kızgınsam konuşup sorunu çözmeden birlikte olmayız bunu eşim de bilir ve yanaşmaz zaten bizim küslüğümüz çok da uzun sürmez konuşur çözeri
laluna_ melisim çok haklısınız keşke bende öyle olabilsem bu defa yaptıgı tek bana değil annemi de kırdı o yüzden affetmek istemiyorum ama gelip isteyince uzatmıyorum
Meraktan melisim düşman birliği degil sevgili eşin tartışma esnasında sinirler gerilir herşey söylenir belki ama 2 ay tirip atmak hırs atmak dogru degil 2,3 gün en uzun tiripleşme oluyor bizde ki konuşarak çözemediğimiz şeyi tirip çözmez sadece her seferinde katlanmak zorunda kalır sonunda bir yerde oda patlak verir evliligin sevginizin selameti için bu kadar uzun süren inatlaşmanızı biraz düşünmenizi tavsiye ederim 😊
dilberevinbarkinyokmu Küs olursam asla yapmam yok öyle. Ama normal şartlarda ilişki istediğin de hiç hayır demem hemen karşılık veririm huyumu çok iyi bilir
Novaqua dilberevinbarkinyokmu küsken de biraz nazı uzatıp sonrasında yavaş yavaş teslim olmayı seviyorum ben ya Kocak sonuçta elbet barışcaz 😉
dilberevinbarkinyokmu Novaqua ay bilmiyorum ben küsken vermiryorum 😂barıştıktan sonra acısını çıkarıyor ama sert yapıyor
zln121 Ya bizde şöyle kendisi yapmak isterse yok demiyorum hevesi kaçmasın diye ama karşılık vermiyorum , pasif kalıyorum yani sevdiği şeyleri yapmıyorum , ses bile çıkarmamak için kendimi tutuyorum anlıyor zaten kırgın olduğum için öyle davrandığımı
laluna_ zln121 bende öyle yaptım duygusal olarak kendimi vermediğim için zevk de alamadım sadece bitirmesini bekledim
Bahtsizbedevi_ laluna_ kızgınsam öncesinde gönlümü almak için beni yumuşatmak için herşeyi yapar zaten geceye kadar kızgınlığım geçmiş oluyo öyle yapıyorum bazen sinir olduğum zaman hiç yanında bile uyumuyorum gidip çocukların yanında uyuyorum sabah işe uyandırırken bile trip atarak uyandırıyorum anlıyo sinirimin geçmediğini kolumdan tutup yanına çekip sarılıyo uzandırıyo öpüyo öyle yumuşuyorum başka türlü vermem
laluna_ Bahtsizbedevi_ kızdığım konu annemi kırmasıydı normal zamanlarda zaten küslüğü uzatmam bende hemen teslim olurum
pofudukkalp laluna_ Bizde tartışma vs yaşadıktan sonra ikimizde durulduğumuz da birbirimizden özür dileyip sarılıyoruz ah o sarılma yok mu tüm ateşi o fitilliyor bir anda herşey oluveriyor ayrıca tartışma yaşadıktan sonra ilişki yaşamak bana göre daha tutkulu oluyor. 😅
melisim laluna_ Bence uzatmalısınız çünkü sınır çizmediğiniz için baya ilerlemiş durması gerektiği yeri bilmiyor
yanik_sevda laluna_ işte beni sinir ettiği cümleyi ona söyledim arkamı döndüm uyudum zaten hevesle gelince sonra sönüyor ben aynı sofrada da oturmuyordum öyle benim için kolay geçti yazık ona zor geldi